Faller på plats

Nya besked för oss förra veckan gjorde att sista pusselbiten föll på plats för oss och vi kan nu pusta ut inför hösten. Härligt med positiva besked. Vi firade med en flaska bubbel här på kvällen, och med att bjuda hem goda vänner på fredagen. 
Så fick vi spontanbesök till lunch på fredagen, boråsarna kom förbi och vi åt sill tillsammans, oerhört trevlig fredag med umgänge hala dagen.. Lördagen gick i samma spår ( dumt att bryta en fungerande trend) och i söndags blev det en fix och trix dag här hemma. 

Sommaren är inte bara härlig för att det är just sommar, utan att man tar sig tid på ett helt annat sätt att umgås med nära och kära, jag gillar det, massor!, mer sommar åt folket!

Så var vi ju såklart inne och spanade på Götheborg i måndags, mäktigt skepp må jag säga! 





#1 - - Mamma we:

Ja, sannerligen är Götheborg ett vackert skepp! Kul att
Lidköping ställde upp så mangrant. Men lilla H är inte mindre snygg, nu tror jag att man får börja säga stora H
Istället. Jag kan se hur hon blir som tonåring!. Kul att ni har sommarkul med era vänner. Och än en gång vill jag påminna er om att jag är stolt och glad över min framgångsrika familj och tycker det är kul att ni tar vara på alla tillfällen att fira.

Svar: Nej stora H väntar vi med några år till, för hennes mammas skull :). Tack tack! Puss på dig
Ebeeh

#2 - - Mamma:

Visst är det härlig med sommar och få träffa vänner