Skön helg

I fredags slutade vi tidigt, och fick en mysig eftermiddag ihop, mycket uppskattad av oss alla efter några veckor med mycket jobb/skola möten och annat vilket tyvärr ger mindre tid för oss i familjen tillsammans. Så vi njöt av lite extra ledig tid ihop, som om inte lyxen av familjefredagseftermiddag vore nog blev vi dessutom spontaninbjudna på tacomiddag och vänner framåt kvällningen. 
I lördags hade Skithögen utbildning hela dagen, jag och lilla H tog oss en sovmorgon ( och jag vaknade dessutom upp med förkylning 😡) efter frukost gick vi för att muntra upp stackars M som var full av vattkoppor, jag och Yra lånade hans mamma för en promenad medans barna fick leka en stund, hem för lunch och sen åkte H till nästa kompis. När alla var samlade hemma igen hade vi en skön lördagkväll med god mat, lördagsgodis och soffhäng. 

Idag har det varit full aktivitet, röjt och städat ur lådor, plockat tvätt och tagit promenad/löptur. Dessutom gjorde H en hopprepsbana på gatan som vi alla har testat, var behövligt med lite rörelse efter en god söndagsmiddag som idag bestod av porterstek! 

Nu får det bli honungste och C-vitaminchock för att försöka Blomqvist med förkylningen för min del! 








#1 - - Mamma:

Vad Ni hittar på mycket kul krya på Dig ❤️

#2 - - Mamma we:

Gott med helger, eller hur? Lilla H är inte så liten längre, och hon hoppar rep med bravur! Jag vill också ha porterstek, men idag blir det kotletter. Kanske att jag skall dubbelpanera dem?!

Svar: Ska bjuda dig på stek någon helg, det lovar jag!!!
Ebeeh